perjantai 9. syyskuuta 2011

kuulumisia

Jaaha, eipä siitä olekaan kuin 10kk kun viimeksi kirjoitin:D Noooo, vähän päivitystä tilanteeseen:
-jäin sairaslomalle huhtikuun 4. päivä, ja olin sairaslomalla äitiyslomani alkuun asti eli 2kuukautta
-muutimme toukokuussa takaisin kotikonnuille Turkuun, kivaan kaksioon jokirannassa
-kadun muuttoa Turkuun aika ankarasti. Mun kotini on Helsingissä!!
-heinäkuun 1. päivä klo 14.32 syntyi poika raskausviikolla 38+6
Niin, eli minä olin oikeassa, poika syntyi! 3.9.2011 eli hyvinkin täsmällisesti viime  lauantaina oli sitten pienen apinamme ristiäiset, ja nimeksi tuli Karri. 
Jospa mä nyt vähän yrittäisin tehdä parannusta tän blogin kanssa, että tulisi vaikka jopa kaksi kolme postausta seuraavan kymmenen kuukauden sisällä..ehheh. 
No mutta, tässäpä nyt kuitenkin kuvapläjäys:
rv13


rv19
huhtikuun puolessa välissä ostettiin hienot vaunut

uudessa asunnossa, 5päivää ennen synnytystä
ensimmäinen päivä kotona

2viikkoa vanha

1,5kk

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti